kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Παντρεμένος

 Έχει αποσταλεί από τον poutsaras40 στις 26 Μαΐου 2011

Σημείωση: Θα ήθελα να υπενθυμίσω στους αναγνώστες των ιστοριών, ότι κάποιες ιστορίες μπορεί να είναι φανταστικές, οπότε η αναφορές σε σεξ χωρίς προφύλαξη και ειδικά με αγνώστους, είναι επικίνδυνες για να εφαρμόζονται στην πραγματική μας σεξουαλική ζωή. Χρησιμοποιούμε πάντα προφυλακτικό, όσο αθώος και υγιείς φαίνεται ο ερωτικός άγνωστος σύντροφος μας!!!


Είμαι ένας 40ρης καλοστεκούμενος που λένε, παντρεμένος και ζω μόνιμα στην Αθήνα.
Έχω ελάχιστες gay εμπειρίες. Είχα φαντασιωθεί πολλές φορές πριν ακόμα γίνει πράξη, να κάνω σεξ με αγόρια και δεν εννοώ ανήλικα, είμαι εκ πεποιθήσεως κατά της παιδικής πορνείας. Από τις ελάχιστες αυτές εμπειρίες, τις περισσότερες φορές με κολλούσαν άτομα gay σε διάφορα μέρη, όπως μπαρ, παραλίες σε χώρους δηλαδή όπου συγκεντρώνονται πολλοί άγνωστοι μεταξύ τους.

Μου αρέσουν τα θηλυκά αγόρια σε όψη και συμπεριφορά κι αν τους αρέσουν μάλιστα τα γυναικεία εσώρουχα, τότε ο ερεθισμός μου χτυπάει κόκκινο.
Σε ένα επαγγελματικό μου ταξίδι, είχα μια από τις λίγες εμπειρίες μου.
Φτάνοντας στον προορισμό μου, πέρασα από το cafe bar του αεροδρομίου, για να πιω ένα ουίσκι και να χαλαρώσω από το ταξίδι, πριν πάω στο ξενοδοχείο. Δεν άργησα να αντιληφθώ, ότι με κοιτούσε ένα αγόρι μερικά τραπέζια πιο πέρα, ηλικίας περίπου 20 χρόνων. Δεν έδωσα σημασία, παρόλο που ήταν ιδιαίτερα όμορφο, σκέφτηκα, ότι μάλλον είναι η ιδέα μου ότι με κοιτούσε κι ότι απλά έτυχε να διασταυρωθούν τα βλέμματα μας. Έβγαλα την εφημερίδα μου και διάβαζα, μη δίνοντας συνέχεια στο γεγονός. Το μυαλό μου όμως, δεν μπορούσε να ησυχάσει και ρίχνοντας κλεφτές ματιές, είδα τον νεαρό να εξακολουθεί να με κοιτάει, μάλιστα είχε γυρίσει το κάθισμα του περισσότερο προς το μέρος μου.
Δεν μπορεί να είναι τυχαίο, σκέφτηκα! Γύρισα πίσω μου, μήπως ο νεαρός κοιτούσε κάποια η κάποιον άλλον, αλλά δεν υπήρχε κανείς. Γυρίζοντας μπροστά, είδα να μου χαμογελάει και του το ανταπέδωσα, μάλλον μηχανικά, έχοντας ακόμα τις αμφιβολίες μου. Μάλλον αυτό του έδωσε το κίνητρο, να πάρει τα πράγματα του από το τραπέζι και να έρθει στο δικό μου. Με καλησπέρισε ευγενικά και με ρώτησε αν με ενοχλούσε να κάτσει παρέα μου. Μ’ ένα μορφασμό συγκατάθεσης στο πρόσωπο και δείχνοντας του την καρέκλα, ο νεαρός κάθισε.

Μου συστήθηκε, το όνομα του είναι Μάριος και συνεχίσαμε την κουβέντα με γενικά θέματα, που είχαν να κάνουν με τα ταξίδια μας και τον σκοπό τους και αλλά πιο αόριστα θέματα. Η ώρα όμως στο μεταξύ είχε περάσει και ήθελα να φύγω για το ξενοδοχείο μου, για να τακτοποιηθώ, να ξεκουραστώ και να βγω μια βόλτα στην πόλη, αφού η πρώτη μέρα ήταν ελεύθερη από τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.
Του είπα οι χάρηκα για την γνωριμία και έκανα σηκωθώ από το κάθισμα μου, αλλά με σταμάτησε ροτόντας με τι θα έκανα αργότερα. Άρχισα να πονηρεύω πολύ με αυτήν την ερώτηση και του απάντησα ότι δεν θα έκανα τίποτα και ότι θα περνούσα το πρώτο βράδυ στο ξενοδοχείο μου.
Χαμογέλασε πολύ γλυκά αφήνοντας να φανούν τα κάτασπρα δόντια του και ρώτησε αν το βράδυ αυτό θα το περνούσα μόνος η με παρέα. Όταν του είπα ότι δεν έχω παρέα στην πόλη, πήρε ένα λυπημένο ύφος λέγοντας ότι κρίμα να είναι οι άνθρωποι μόνοι τους και αλλάζοντας αμέσως το ύφος στο πρόσωπο του, μου είπε ότι αυτός ήταν πρόθυμος να μην με αφήσει μόνο!
Ήμουν 99,9% σίγουρος το τι υπονοεί, αλλά ήθελα το σιγουρέψω στο 100% και του είπα, ότι δεν έχω πρόθεση να βγω απόψε και ότι θα εμένα στο δωμάτιο μου. Έσκυψε προς το μέρος μου και καρφώνοντας το βλέμμα του κατευθείαν στο δικό μου είπε με έμφαση, ότι είναι ακόμα καλύτερα στο δωμάτιο μου να μου προσφέρει την συντροφιά του, μακριά από περίεργα βλέμματα!
Είπα ένα ξερό πάμε και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο.
Με οδήγησε στο πάρκινγκ του αεροδρομίου και πήραμε το αυτοκίνητο του. Στην διαδρομή το μόνο που είπα με εμφανή προειδοποιητικό τρόπο, είναι ότι είμαι παντρεμένος, υπονοώντας σαφώς ότι οτιδήποτε γινόταν μεταξύ μας, δεν μπορεί να έχει καμία άλλη συνέχεια. Μου είπε ότι γνωρίζει πολύ καλά τι ζητάει από έναν παντρεμένο άντρα κι αυτό δεν έχει να κάνει με αντικατάσταση της γυναίκας τους και πόσο μάλλον να γίνει μια μόνιμη παρηγοριά. Η μόνη σύνδεση που τον καύλωνε, ήταν να ξέρει ότι αυτός είναι το διαφορετικό, αυτός που μπορεί να προσφέρει όλα εκείνα στο σεξ, που με τις γυναίκες τους οι παντρεμένοι, δεν τολμούν η δεν θέλουν να κάνουν. Ένιωσα ανακούφιση με τον τρόπο που σκέφτεται ο Μάριος.
Στο ξενοδοχείο κι αφού ακολουθήσαμε τις απαραίτητες διαδικασίες άφιξης, παρήγγειλα να μας φέρουν ορντέρβ και κρασί και ανεβήκαμε στο δωμάτιο. Περιεργαστήκαμε το δωμάτιο ως είθισται να γίνεται και στην συνέχεια, άφησα τον Μάριο να χαζεύει την θέα από το μπαλκόνι του δωματίου, για να κάνω ντουζ.

Βγαίνοντας από το μπάνιο, κόντεψα να πάθω εγκεφαλικό με αυτό που αντίκρισα! Ο Μάριος είχε μεταλλαχτεί σε ένα αιθέριο γυναικείο πλάσμα και ταυτόχρονα ανάδυε μια πουτανιά από πάνω του, που αυτόματα με έκανε να τον ποθήσω ακόμα περισσότερο από πριν. Στεκόταν δίπλα στο τραπεζάκι φαγητού (που είχαν στο μεταξύ φέρει στο δωμάτιο, όσο εγώ ήμουν στο μπάνιο) και κρατούσε δυο ποτήρια με κρασί. Το θέαμα με είχε παραλύσει, δεν μπορούσα ούτε να κουνηθώ, ούτε να αρθρώσω λέξη!
Άρχισε να περπατάει προς το μέρος μου, όπως ακριβώς περπατάνε τα μοντέλα στις πασαρέλες. Φτάνοντας μου πρόσφερε το κρασί και τσουγκρίζοντας τα ήπιαμε μια γουλιά. Ένιωσα να μου χουφτώνει με το άλλο χέρι το καυλί, χωρίς καθόλου να τραβήξει το βλέμμα του από το δικό μου. Είχα αφεθεί στα έμπειρα χάδια του. Είχα ανάψει πολύ, δεν άντεχα αλλά λάγνα παιχνιδάκια και του είπα αν εκτός από το να με χαϊδεύει, μπορεί να κάνει κάτι περισσότερο για το καυλί μου!
Ακούμπησε το ποτήρι του στο κομοδίνο μου έλυσε την ζώνη από το μπουρνούζι που φορούσα, το σήκωσε από τους ώμους μου μέχρι να πέσει κάτω. Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό, τα μαγούλα έφτασε μέχρι τα χείλι αλλά εκεί σταμάτησε, ίσα που ακουμπούσαν τα χείλια μας. Τον άκουσα να λέει, καθώς χαμήλωνε προς το καυλί μου, ότι είναι δικιά μου και μπορώ να την φωνάζω Έλσα.
Έκανε θεϊκό τσιμπούκι, πραγματικό πουτανάκι που ήξερε πότε να τον ρουφάει νωχελικά, γλύφοντας μου το πουτσοκέφαλο, τα αρχίδια και πότε να τον αρπάζει στο στόμα και να με κάνει να πετάω στα ουράνια! Κατάπινε το καυλί μου με περίσσια άνεση. Δεν άντεξα, ήθελα να της σκίσω τον κώλο της πουτάνας. Του είπα να στηθεί στα τέσσερα, τραβώντας το κεφάλι της από το τον πούτσο μου. Υπάκουσε αμέσως, λέγοντας συνέχεια ότι ήθελε να της σκίσω τον κώλο, αποκαλώντας με πουτσαρά της.

Το στήσιμο, η θέα της πεινασμένης κωλοτρυπίδα της που ανοιγόκλεινε εκλιπαρώντας για πούτσο, με έκαναν θηρίο! Την άρπαξα από τα κωλομέρια γερά και κάρφωσα με την μια τον πούτσο μου μέσα στην τρύπα της! Τρελαινόμουν από τον τρόπο που φώναζε και βόγκαγε με το γαμήσι που της έκανα! Επαναλάμβανε συνεχώς, σκίσε με πουτσαρά μου. Ξέφυγε μπροστά και με μια κίνηση γύρισε ανάσκελα, σηκώνοντας τα πόδια ανοιχτά στον αέρα, λέγοντας μου σκίσε με έτσι πουτσαρά μου. Τον έχωσα πάλι στο κωλαράκι της φέρνοντας τα πόδια της σχεδόν στο κεφάλι της. Οι φωνές και τα παρακάλια της να την γαμήσω άγρια με έκαναν να της ρίξω ένα δυνατό χαστούκι, αλλά φάνηκε να το γούσταρε το πουτανάκι και να ζητάει κι άλλο. Έφτανα στην κορύφωση, τον έβγαλα κι ανέβηκα στο στήθος της, παίζοντας το καυλί μου. Το πουτανάκι εκλιπαρούσε να τις τα πετάξω στη μάπα, αλλά εγώ είχα σκοπό να της τα δώσω στο στόμα. Μόλις ήμουν έτοιμος, έχωσα τον πούτσο μου στο στόμα της πολύ βαριά και το κράτησα εκεί μέχρι που άδειασα όλα τα υγρά από τα αρχίδια μου. Την ώρα εκείνη άρχισε να χύνει κι αυτή, ρουφώντας μου δυνατά τον πούτσο, μουγκρίζοντας από καύλα.

Έπεσα ξερός στο κρεβάτι, βαριανασαίνοντας από την ένταση της κορύφωσης. Ήμασταν έτσι περίπου 15 λεπτά, μέχρι που η Έλσα σηκώθηκε, μου χαμογέλασε και πήγε στο μπάνιο. Σώθηκα κι εγώ, πήρα το ποτήρι με το κρασί, που αφήσαμε σχεδόν ανέγγιχτα και το κατέβασα μονορούφι, το ξανά γέμισα και κάθισα έξω από την πόρτα του μπάνιου, περιμένοντας να βρει η Έλσα. Βγαίνοντας από μέσα της πρόσφερα το ποτήρι με το κρασί της έδωσα πεταχτά ένα φιλάκι στο μάγουλο και πέρασα μέσα. Είχε αφήσει όλα τα εσώρουχα μέσα στο μπάνιο και βγήκε με μια πετσέτα τυλιγμένη πάνω της μέχρι το στήθος. Όταν τελείωσα το μπάνιο βγήκα και είδα την Έλσα να έχει μεταλλαχτεί και πάλι σε Μάριο! Είχε ξεβαφτεί, φόρεσε το παντελόνι και το πουκάμισο και καθόταν ακουμπισμένος έξω στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου. Είχε τέλειο κορμί κι ένα πραγματικά τέλειο κωλαράκι! Όλο μαζί, δεν ήταν μεγαλύτερο από τις παλάμες των χεριών μου!
Πήγα σιγά από πίσω του, κοίταξα δεξιά κι αριστερά και κόλλησα πάνω του ψιθυρίζοντας του στο αυτί, ότι και σαν πουστράκι έχω την επιθυμία να το σκίσω! Αυτός κούνησε το κωλαράκι του πάνω στον πούτσο, γύρισε το κεφάλι του και μου είπε λιγωμένα, κι εγώ το θέλω!
Τον τράβηξα μέσα στο δωμάτιο, τον γύρισα στον τοίχο, του έβγαλα το μπλουζάκι και του κατέβασα το παντελόνι μαζί με το εσώρουχο και τον λύγισα για να ακουμπήσει με τα χέρια στον τοίχο. Πέταξα από πάνω μου την πετσέτα και του κάρφωσα τον πούτσο μου! Τον γαμούσα δυνατά κι εκείνος φώναζε έτσι πουτσαρά μου, σκίσε με το πουστράκι, και κάθε τόσο του βαρούσα δυνατά τα κωλομέρια του! Καύλωσα τόσο πολύ, που για πρώτη φορά φίλησα αγόρι στο στόμα. Τον γύρισα και τον τράβηξα πάνω μου κι άρχισα να τον φιλάω λυσσαλέα παντού! Στο στόμα, στα μάγουλα, στο λαιμό και κατέβηκα μέχρι τις μικρές και πεταχτές ρόγες του. Αυτός είχε ανάψει το ίδιο και περισσότερο μέσα στα βογκητά του με παρακαλούσε να τον γαμήσω. Το έκανα υπάκουα κι εγώ αυτήν την φορά, τον ξανά γύρισα και χώθηκα μέσα του. Γαμιόμασταν σαν τρελοί, μέχρι που δεν άντεξα άλλο και φώναξα ότι θα του ρίξω τα χύσια μου μέσα στην κωλοτρυπίδα και μέχρι να τελειώσω ο Μάριος φώναζε, ναι πουτσαρά μου, γέμισε μου την κωλοτρυπίδα με τα χύσια σου! Κάρφωσα όλο τον πούτσο μέσα του και έχυνα ασταμάτητα, όσο αυτός φώναζε εκστασιασμένος ΝΑΙ ΝΑΙ δώστα μου όλα πουτσαρά μου. Όταν χαλάρωσα τα χέρια μου από τους γοφούς του, γύρισε, γονάτισε και πήρε τον πούτσο μου στο στόμα και τον καθάρισε πολύ καλά από τα υπολείμματα των υγρών που είχαν μείνει, ενώ έπαιζε με τον πούτσο του κι αυτός. Έχυσε πάνω στα ποδιά μου και μόνο όταν χαλάρωσε άφησε να πέσει ο πούτσο μου από το στόμα του.

Την προτελευταία μέρα, της παραμονής μου στην πόλη, τηλεφώνησα στον Μάριο για να περάσουμε το τελευταίο μου βράδυ μαζί. Παρόλο που το τηλέφωνο χτυπούσε κανονικά, δεν το σήκωνε. Κάποια στιγμή αργότερα, μου ήρθε μήνυμα στο κινητό “αν βρεθούμε δεύτερη φορά, τότε θα περάσουμε στην συνήθεια. Θα σε θυμάμαι πάντα πουτσαρά μου!!!”  του απάτησα με ένα λιτό μήνυμα “χάρηκα που σε γνώρισα. Ο πουτσαράς σου” κι αμέσως έσβησα τα μηνύματα και τα νούμερα από το κινητό μου.

Τον Μάριο δεν τον ξανά είδα ποτέ, αλλά θα τον θυμάμαι σαν την καλύτερη περιπέτεια που είχα με αγόρι!
Να είσαι καλά Μάριε/Έλσα όπου και να βρίσκεσαι, ότι κι αν κάνεις! 


Έχει αποσταλεί από τον poutsaras40 στις 26 Μαΐου 2011

2 σχόλια:

  1. Toν γάμησες 2 φορές, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ και μάλιστα δεν ήθελε να σε ξαναδει κιώλας? Φίλε σορρυ που σου το λέω, αλλά ο τύπος είχε AIDS και χίλια τα εκατο σε κόλυσσε, καλύτερα να πας να κάνεις εξαιτάσεις για να μη μολύνεις τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου. πως πάτε με παθητικιές ρε γαμώτο και μάλιστε τις γαμάτε χωρίς προφυλακτικό και τις αφήνετε να σας παίρνουν πίπα χωρίς προφυλακτικό? Χαζοί είστε? Στην Ελλάδα γίνεται χαμός με τους γκέι και το ΑIDS... έλεος... Πάνε κάνε εξετάσεις φίλε γιατί το πουστράκι σίγουρα θα είχε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έιτζ φίλε μου, δεν είναι “η κατάρα του θεού στους γκέι” ήμαρτον δηλαδή!!! Τι σημαίνει “…Στην Ελλάδα γίνεται χαμός με τους γκέι και το ΑIDS…”; Το έιτζ αφορά όλους, ασχέτως σεξουαλικής ταυτότητας.
      Εμείς εδώ στο blog, επισημαίνουμε συνέχεια ότι πρέπει να παίρνουμε πάντα, τις απαραίτητες προφυλάξεις στο σεξ. Οι υστερικές φωνές, δεν νομίζω να βοηθούν σε τίποτα, αντίθετα δημιουργούν αδικαιολόγητες ανασφάλειες και φοβίες για το σεξ. Ο ενημερωμένος άνθρωπος, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Ο ανενημέρωτος καλά θα κάνει, αντί να κραυγάζει, να ενημερωθεί, για να βοηθήσει τον εαυτό του και άλλους συνανθρώπους του.

      Διαγραφή