kinaidos

kinaidos

Σελίδες

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Όλη η γη ένα μεγάλο κρεβάτι!


Μερικές μέρες την εβδομάδα περνάω από το μαγαζί ενός φίλου, για καφέ η απλά για ένα τσιγάρο. Εκεί γνώρισα και τον Αλβανό που μένει στο ανώγειο, δίπλα από το την είσοδο του μαγαζιού. Ο φίλος μου (που δεν ξέρει ότι είμαι γκέι) είχε πιάσει φιλικές σχέσεις μαζί του, κάτι που είναι φυσικό, αφού πολλές φορές καθόταν μαζί σχεδόν, αφού η είσοδος και το μπαλκονάκι του Έτμοντ (το όνομα του Αλβανού) με το τραπεζάκι που είχε στο πεζοδρόμιο ο φίλος μου, ήταν αντικριστά. Έτσι τον γνώρισα κι εγώ, από τις φορές που βρισκόμουν εκεί. Ομολογώ ότι μου άρεζε αρκετά, αλλά ο Έτμοντ είναι ο τύπος του άντρα που σχολιάζει ότι θηλυκό περνάει από μπροστά του, οπότε κάθε ελπίδα σβήνει και μόνο από το γεγονός αυτό! Τώρα το κατά πόσο ίσχυαν αυτά που μας έλεγε ότι συνέβαιναν στις εξόδους τους, είχα τις αμφιβολίες μου! Δεν υπήρχε φορά που να έβγαινε και να μην χτυπούσε γκόμενα για ένα γαμήσι! Και η αμφιβολία είχε να κάνει μόνο στο γεγονός ότι με καμία από αυτές, δεν ξανά βρέθηκε δεύτερη φορά! Το κουτσομπολεύαμε αυτό με τον φίλο μου, ο οποίος εκτός από μια δυο γκόμενες που είχε δει και μάλιστα όχι αντάξιες της εξωτερικής εμφάνισης του Έτμοντ, μας έκανε να πιστεύουμε ακόμα περισσότερο ότι οι ιστορίες του είναι μούφες! Σίγουρα κάποιες επιτυχίες θα είχε, γιατί από εμφάνιση είναι ωραίο παιδί! περίπου 180 ύψος με καλοσχηματισμένο κορμί και σχετικά ωραίο πρόσωπο και ωραίο κώλο…!!!
Λογικά δεν είχε ανάγκη να βρίσκει γκόμενες χοντρές η αντικειμενικά άσχημες, σαν αυτές που τον είχαν επισκεφτεί! Έτσι λοιπόν, απλά τον αφήναμε να μας λέει τις ιστορίες του, που εμένα στο κάτω κάτω με καύλωναν κιόλας! Κι ο καιρός περνούσε…

Η ιστορία αυτή, έχει να κάνει με αυτό που λέμε «όλη η γη ένα μεγάλο κρεβάτι»!
Ήμουν στο mirc για καμιά φάση, μιας κι οι καύλες είχαν χτυπήσει κόκκινο εκείνη την μέρα. Μίλησα με διαφόρους, αλλά ως συνήθως μέσα στο τσατ, οι περισσότεροι ψάχνονται να μαλακιστούν, παρά για μια συνάντηση για σεξ. Αυτό που δεν είχα φανταστεί ποτέ, ήταν ότι μέσα στα τσατ, θα συναντούσα τον Έτμοντ!!! Φυσικά δεν το κατάλαβα την ώρα που τσαταραμε, αλλά όταν μου έδωσε το κινητό του, για να του τηλεφωνήσω, μάλιστα εντύπωση μεγάλη μου έκανε, που δεν κάναμε πολύ μεγάλο διάλογο, κάτι πολύ σπάνιο για το τσατ. Όταν έκανα την κλήση, με μεγάλη μου έκπληξη, είδα στην οθόνη του κινητού το όνομα του!!! Το δικό μου νούμερο είναι το δεύτερο, που έχω γι’ αυτές τις περιπτώσεις, οπότε δεν ήξερε ότι μιλάει μαζί μου. Το ότι είχα το νούμερο του ήταν κι αυτό τυχαίο, αφού έτσι κι αλλιώς πέρα από το μαγαζί του φίλου δεν είχαμε παρά πέρα σχέσεις, εκτός από μια έξοδο οι τρεις μας για ρετσίνα και χάρη αυτής της εξόδου, μου έδωσε το κινητό για συνεννόηση.

Η αλήθεια είναι ότι μίλησα κάπως μαγκωμένος, μήπως και γνωρίσει την φωνή μου, αλλά τελικά άδικα το φοβόμουν, ήταν 100% σίγουρο ότι δεν θα μπορούσε να του περάσει από το μυαλό κάτι για μένα! Μιλήσαμε αρκετά, διευκρινίζοντας τα γούστα μας και αφού καταλήξαμε ότι ταιριάζουμε, μου εξηγούσε τον τρόπο που θα πάω στο σπίτι του!

Ετοιμάστηκα όπως πρέπει και ξεκίνησα για το σπίτι του, καρδιοχτυπώντας όμως για την αντίδραση του, όταν θα έβλεπε εμένα μπροστά του! δεν ήμουν όμως και σίγουρος αν θα έπρεπε να πάω σε άτομο τόσο γνωστό. Λίγο οι καύλες μου, λίγο ότι για χάρη του είχα τραβήξει μαλακίες, προχωρούσα ακάθεκτος προς το σπίτι του. Είχαμε συνεννοηθεί, ότι μόλις έφτανα, να του έκανα αναπάντητη για να βγει, εξάλλου το σπίτι του είναι ανώγειο με αυτόνομη εξώθυρα. Φτάνω μπροστά στην πόρτα και του έκανα την αναπάντητη, περιμένοντας τον να ανοίξει! Νομίζω ότι με το που άνοιξε την πόρτα και με είδε, πρέπει να πάγωσε το αίμα του! Περίμενε τον άγνωστο, μ’ ένα φανελάκι κι ένα παντελόνι τζιν ¾.
Περίμενα να μου πει να περάσω, αλλά μάλλον δεν πίστευε ότι αυτός που περιμένει είμαι εγώ, οπότε τον παραμέρισα και πέρασα μέσα, ενώ αυτός έκανε ένα βήμα έξω από την πόρτα και κοίταξε δεξιά κι αριστερά! Μπαίνοντας μέσα με καλησπέρισε, αλλά με έναν τρόπο, που μάλλον θα καλησπέριζε έναν εξωγήινο! Δεν μπορούσε να πιστέψει με τίποτα, ότι την αναπάντητη του την έκανα εγώ, νόμιζε (όπως αργότερα μου εξήγησε) ότι ήρθαμε ταυτόχρονα με τον υποτιθέμενο άγνωστο, απλά όταν ο άλλος είδε εμένα, άλλαξε πορεία! Αλλά και πάλι δεν ήταν πολύ σίγουρος!
«πως από εδώ; Δεν έτυχε να περάσει από εδώ, αν δεν είναι το φιλαράκι σου δίπλα»
Η αμηχανία του αυτή με έκανε να νιώσω άνετα, τοσο που του την έπεσα κατευθείαν, πιάνοντας τον από τον πούτσο [δεν μου είπες στο τηλέφωνο, ότι ψάχνεις να ρίξεις κάνα πούτσο; Τι με Ρώτας τώρα!]
Από την μια είχε κοκαλώσει, από την άλλη ένιωθα τον πούτσο του να σκληραίνει όσο του τον χάιδευα!
«ε πως, κατάλαβες ότι είμαι εγώ…εεεε κι αν σε δει κανείς εδώ»
γονάτισα και άνοιξα το παντελόνι το οποίο και τράβηξα κάτω μέχρι τα γόνατα του και το ίδιο έκανα στο σλιπ που φορούσε, κάνοντας τον πούτσο να πεταχτεί όρθιος και σκληρός. Τον άρπαξα αμέσως στο στόμα, κάνοντας τον Έτμοντ να ξεχάσει οτιδήποτε έλεγε εκείνη την ώρα! Έβαλε τα χέρια στο κεφάλι μου απαλά και κουνιόταν στο ρυθμό που ρουφούσα τον πούτσο του μέσα έξω από το στόμα! Τον έπαιρνα όλο μέσα, κάνοντας τον να τρέμει από την καύλα και προειδοποιώντας με ότι θα χύσει
«θα χύσω…τα θέλεις στο στόμα;»
συνέχισα πιο έντονα, χωρίς να απαντήσω, για να καταλάβει ότι τρελαίνομαι να μου τα ρίξει στο στόμα!
Χωρίς να αργήσει πολύ άρχισε να βογκάει και να μου λέει
«χύνω…χύνω…χύνω»
παίρνοντας αυτός την πρωτοβουλία στο κούνημα και γαμώντας το στόμα μου άρχισε να εκτοξεύει τα χύσια στο στόμα, τα οποία και κατάπινα λαίμαργα! Ρούφηξα και την τελευταία σταγόνα κοιτώντας τον στα μάτια!
Έβαλε ποτά και καθίσαμε στο σαλόνι! Μου εξήγησε ότι γαμάει άντρες, από μια φάση που έγινε πριν από μερικά χρόνια σε μια έξοδο. Τους την είχε πέσει αυτόν κι έναν φίλο του, ένας τύπος και ενώ ο φίλος του δεν ήθελε και έφυγε, αυτός τον ακολούθησε στο σπίτι, όπου τον πήδηξε! Γούσταρε τόσο πολύ την φάση, που μετά από εκεί άρχισε να ψάχνει για γκέι. Ουσιαστικά τις γκόμενες που μας ανέφερε ότι πηδούσε σε κάθε έξοδο, ήταν γκέι!!! Ρώτησε και για μένα, αλλά δεν είχα να του πω κάτι ιδιαίτερο, μιας από τότε που ξύπνησε μέσα μου το σεξουαλικό, μου άρεσαν οι άντρες! Του είπα επίσης ότι μου αρέσει να με πηδάνε Αλβανοί, γιατί το κάνουν με πολλές αντοχές και γενικά είναι καλοί γαμιάδες! Μου άρεζε να λέω κάτι τέτοια, ανεβάζοντας ακόμα περισσότερο το ηθικό του γαμιά μου. Ξέρω όμως ότι πολλοί γαμιάδες, τους αρέσει να ξέρουν ότι τους υπολογίζεις πολύ!
Πάνω στην κουβέντα, χωρίς να πει κάτι για να με προετοιμάσει, πήρε ένα προφυλακτικό και το φόρεσε
«έλα σήκω και στήσου στον τοίχο»
ξεντύθηκα χωρίς πολλά λόγια και ακούμπησα λίγο σκυφτός στο τοίχο ανοίγοντας τα πόδια μου και περιμένοντας τον! Αντί για λιπαντικό που περίμενα να φέρει, μου άνοιξε τα κωλομέρια και έφτυσε δυο φορές δυνατά στην τρύπα βάζοντας μου αρχικά ένα δάχτυλο και στην συνέχεια δυο
«θα σε σκίσω στο πούτσο σήμερα»
[γάμησε με ρε Αλβανέ]
«τελικά γουστάρεις αλβανική πούτσα ε;»
είπε και μου έριξε ένα δυνατό κωλοσκάμπιλο
[ναι ρε μαλακά, γουστάρω πούτσες!!!]
ξανά ένιωσα άλλο ένα κωλοσκάμπιλο
«όχι πούτσες απλά, αλβανικές λέμε!»
σηκώθηκε και με έστησε ακριβώς όπως ήθελε, έφτυσε στο χέρι του και πασάλειψε τον πούτσο του με τα σάλια. Μου ακούμπησε τον πούτσο του στην τρυπά κι άρχισε να σπρώχνει πότε απότομα και πότε συνεχόμενα για να χώσει τον πούτσο του μέχρι μέσα!
«ότι θα γαμούσα κι εσένα, δεν το περίμενα ρε πούστη!!!»
κι άρχισε ένα τρελό γαμήσι ρίχνοντας με κατά διαστήματα δυνατά κωλοσκάμπιλα
[έτσι Αλβανέ, σκίσε με δυνατά]
«όλο το βράδυ θα σε γαμάω, να χορτάσεις αλβανικό πούτσο»
με γαμούσε αρκετή ώρα σε αυτήν την στάση, ακούραστα και στον ίδιο δυνατό ρυθμό! Τα κωλομέρια μου από τα σκαμπίλια είχαν ανάψει, αλλά είχα καυλώσει τόσο που δεν ήθελα να σταματήσει με τίποτα!
Σταμάτησε και πήγε κάθισε στον καναπέ και μου έκανε νόημα, δείχνοντας μου τον πούτσο του.
Πήγα και γύρισα για να καθίσω πάνω στον πούτσο του, με πλάτη σε αυτόν, αλλά με τράβηξε αλλιώς! Ανέβηκα στον καναπέ και κάθισα πάνω στον πούτσο του Έτμοντ, που είχε κεντράρει στην τρύπα.
Ανεβοκατέβαινα στο πούτσο του συνέχεια και ενίοτε κατέβαινα χώνοντας τον όλο μέσα και κουνιόμουν κάνοντας ελαφρά κυκλάκια. Σε μια τέτοια στιγμή, με έπιασε από το κεφάλι και το έφερε πρόσωπο με πρόσωπο και άρχισε να μου γλύφει τα χείλια! Η έκπληξη ήταν μεγάλη για μένα, που σταμάτησα ουσιαστικά να κουνιέμαι με τον πούτσο του μέσα μου, γιατί με κανέναν Αλβανό που είχα πηδηχτεί, δεν φιλούσε και είχα σχηματίσει την εντύπωση ότι δεν το κάνει κανείς!  
«κούνα το κωλαράκι σου, μη σταματάς»
και μου έβαλε τη γλώσσα στο στόμα, ένα γλωσσόφιλο που με έλιωσε στην κυριολεξία! Τον αγκάλιασα από τον λαιμό και αφέθηκα στα γλωσσόφιλα του! από τα βογκητά του, κατάλαβα ότι είναι έτοιμος να ξανά χύσει. Με έπιασε γερά από τα κωλομέρια και με γύρισε ανάσκελα πάνω στον καναπέ
[κάνε με να νιώσω το πουτανάκι σου]
μου σήκωσε τα ποδιά και με γάμησε πολύ λίγο έτσι, μέχρι που έβαλε τα πόδια στους ωμούς του και έπεσε πάνω μου! δευτερόλεπτα μετά μέσα από βογκητά φώναξε
«παρ’τα στο κώλο ρε πουτάνα»
έχυνε χτυπώντας τρεις τέσσερις φορές τον πούτσο του μέσα στην τρυπά μέχρι που τον κάρφωσε όλο μέσα και έπεσε ξανά πάνω μου λαχανιασμένος!
Βγήκε σιγά από μέσα μου και έβγαλε την καπότα την οποία και κουνούσε μπροστά μου! και ομολογώ για δεύτερη φορά, τα χύσια του ήταν και πάλι πολλά!

Εκείνο το βράδυ με γάμησε άλλες δυο φορές, από την οποία στην τρίτη με ξεπάτωσε εντελώς! Με γαμούσε και μου έδινε πίπα, κοντά στις δυο ώρες!!! Λες και δεν γάμησε καθόλου προηγουμένως!
Τις επόμενες μέρες, όταν περνούσα για καφέ από τον φίλο μου, πολλές φορές μου έκανε νόημα με το τσιγάρο βάζοντας και βγάζοντας το από το στόμα, υπονοώντας την πίπα και πήγαινε μέσα στο σπίτι. Μόλις ο φίλος μου έμπαινε στο μαγαζί για να εξυπηρετήσει κάποια πελάτισσα, εγώ έμπαινα στο σπίτι του Έτμοντ, ο οποίος περίμενε με τον πούτσο έτοιμο σκληρό πίσω από την πόρτα! Ήταν πάντα ένα πολύ γρήγορο τσιμπούκι! Μου τάιζε τα χύσια του και ξανά έβγαινα έξω. και ενώ η πίπες ήταν τακτικές, μόνο μια φορά με πήδηξε, με δικαιολογία ότι είχε πρόβλημα με το λαπτοπ του, με πήρε μέσα στο σπίτι και με πήδηξε όρθια, κατεβάζοντας μου λίγο μόνο το παντελόνι. Μας καύλωνε και τους δυο η ιδέα ότι το κάναμε, κάτω από την μύτη του φίλου μου, μέσα σε μερικά λεπτά!
Το επόμενο διάστημα, βρισκόμασταν αρκετά τακτικά τα βράδια, αρκούσε να μου στείλει το βράδυ ένα μήνυμα «έλα για πούτσο. Αλβανός»
Με τον Έτμοντ δεν χαθήκαμε αν και μετακόμισε από το σπίτι δίπλα στο μαγαζί του φίλου μου, απλά βρισκόμαστε πιο σπάνια. 

7 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα σχόλια, που κατά την άποψη μου, θα προέρχονται από στενόμυαλους ανθρώπους, θρησκόληπτους, ρατσιστές κτλ θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καβλα φιλε!Ωραία ιστορία!Γουστάρω πολύ τους Αλβανούς κ έχω αλβανοπηδηχτει εκατονταδες φορες!
    Χυνω κ μονο που τους βλεπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. poly kalo paidia!gamane ta panta h albanoi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. poly kabla!!!gamane kala yperoxa teleia oi albanoi...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. που τους βρισκετε;θελω κι εγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή